tisdag 15 december 2015

Fått tid för RUL

Idag ringde jag och fick tid 18/1 för RUL. Hon frågade efter sista mensen, då fick jag säga att det är IVF. Då blev det ju enkelt att kolla sa hon... Varför det blev det har jag ingen aning om. Men skönt att ha ett datum nu. Både spännande och nervöst.

Jag har inte berättat på jobbet än, börjar nog bli dags. Jag hade pratat med chefen, men sa sen att det blev mf, nu får jag ändra storyn, känns lite pinsamt.

Iallafall...idag läste jag den glada nyheten att en annan bloggare fått sin älskade son. Dem har fått gå en lång väg och nu har deras mirakel fötts. Massa lyckönskningar till er!

3 kommentarer:

  1. Tack vännen <3 Det är verkligen total lycka, inget jag ens kunde föreställa mig :) Ni har verkligen något magiskt att se fram emot!!

    De räknar bf efter datumet ni gjorde ET, därför sa bm nog att det blir att räkna ut. Spännande med RUL, då får ni se er älskling igen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra för er?

    /Cattis

    SvaraRadera
  3. Tacl för omtanken, har nu gjort ett nytt inlägg. var på tiden. :)

    SvaraRadera