onsdag 24 december 2014

En röd jul!

Längesedan jag skrev här, har inte så mycket att säga just nu. Är ganska tom och matt, kraften har gått ut mig. Ser bara hur andra fortsätter att få sina plus, förutom vi. Nu ska dessutom prinsessan madeleine få sitt 2a barn inom loppet vi försökt och inte ens lyckats få ett! :(   Det är 2a julen vi sitter här utan att vara någonstans på vägen, kvar där vi började. Känns alltid värre vid högtider tycker jag.

Våran remiss till IVF har iallafall kommit fram, dem skickade bekräftelse redan efter 6 dagar, så det måste väl betyda att vi är godkända för att få stå i kö antar jag? Nu är det bara en lång väntan tills vi får komma dit också. Fram till dess, får jag försöka fokusera på min vikt och hälsa och bygga upp det inifrån.

Idag är det Julafton, jag skulle ha suttit med en stor mage och bara ha 4 veckor kvar, men så blev det inte. Istället fick jag ett paket med ett hånleende... mensen kom idag... Snacka om världens sämsta julklapp?

Nåja, God Jul på er! Hoppas att vid nästa jul, saker och ting ser annorlunda ut. Till det positiva.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar