tisdag 31 maj 2016

Välkommen vårt mirakel!

Kanske ingen som kollar här längre, då jag inte varit aktiv på länge,men vill ändå berätta att nu är vårt mirakel här!

Lördag 28/5 2016
anlände vår flicka!!


Vi är såå glada och svårt ta in att vi äntligen har vårt efterlängtade barn!
Hon som var en liten 4-cellig embryo och klarat nedfrysning & upptiningen.
Är världens sötaste och nu börjar en ny spännande tid.
Vi kommer alltid vara evigt tacksamma att vi fick möjligheten med dagens moderna teknik.


5 kommentarer:

  1. Jag följer din blogg men hade nog ärligt talat glömt av dig eftersom du inte skrivit något på länge och därför inte dykt upp i mitt flöde. Gud vad roligt att ni äntligen fått er flicka och får lov att börja er resa som föräldrar :) Det är ett väldigt omväxlande och roligt "jobb"!

    SvaraRadera
  2. Ååh, grattis!

    SvaraRadera
  3. Länge sedan jag tittade in här.. Stort grattis!! Själv har jag några veckor kvar till min lilla ivf-pingla kommer :)

    SvaraRadera