tisdag 25 augusti 2015

Nya problem

Man kan tycka att det någon gång kan få sluta med alla problem och strul. Fast NÄÄ, varför ska det få gå smidigt någon gång?
Idag ringde BM från SU, jag hörde med en gång på hennes tonläge att det inte var något bra hon skulle säga. Ibland vill man inte ha rätt. Jodå, provet var tydligen för högt, så jag kan inte börja med tabletterna. hon dubbelkollade så jag hade börjat med proveran och sprayen som bestämt och frågade om jag haft en blödning. Jag sa ja och datum, hon lät förvånad, som hon trodde jag skulle säga nej. Ibland kan man tydligen inte ens få någon blödning.
Hon sa sen att jag måste komma in, så dem kan kolla ifall jag behövde något mer eller ifall det kan vara någon cysta tydligen?!
Tur nog så är jag ledig imorgon, så blir hastigt iväg till Götet imorgon. Men fy tusan vad trist det är. Redan less på allt och så fick jag detta bakslag nu med. Får se vad dem kommer fram till. Ska jag behöva oroa mig? Känns väldigt lågt just nu får jag säga...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar