måndag 3 augusti 2015

Vi tillhör dem få

Dem få, som inte lyckas. Kollade i en tidning idag och fick upp denna faktaruta. Har jag läst om innan, men det högg verkligen till inom mig. Hur kan så många få lyckas och inte vi? :(




Jag och några kollegor var hemma hos en nu ikväll och drack lite vin och pratade, var mysigt. Dock så kom hon förbi som är gravid med tvillingar (hemma annars nu) och hade en stor fin mage och såklart blev det massa prat om det och gulligull med magen. Jag fick vackert se glad ut. Hon ska få TVÅ stycken och vi får inte ens en...

Idag började jag iallafall med provera igen, så det sätter igång en blödning och om några dagar är det dags att börja spraya igen. Känner mig inte alls hoppfull denna gången. Inte D heller. Vi lågt och pratade om det häromkvällen och sa att vi gör försök med dessa frysta nu i höst, blir nog bara 2 försök vi hinner med och lyckas det inte, så vill vi isåfall göra nytt IVF istället för FET efter årsskiftet. Hade velat sätta in 2 st på sista försöket med dem vi har kvar i frysen, men det är dem väldigt restriktiva med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar