fredag 16 januari 2015

Ångest-Januari

Då är det inte för pengarna är slut efter julklappar och högtider, eller för man lagt på sig några kg efter all mat och godis som varit, utan för att detta skulle ju varit VÅRAN månad, som vi skulle fått våran lille i. :(
Men naturen ville annorlunda, visst nu sållar den när allt inte är som det ska, men hur kan det skänka tröst när man redan planerade för det som skulle bli. Att se hur D blir ledsen och sörjer att det inget blev, gör nästan ännu mer ont i mig.

Frustration att det inte fungerar och inget blir...månad efter månad och vi inte kommer någonstans. Inne på vårat 3 år.  Vi började 2013, gick igenom 2014 och nu är inne i 2015....hur ska detta året sluta? Ska vi behöva gå igenom alla månader och högtider igen? :(

Går och väntar på BIM efter min 4e pergotime-kur, men känner inte av något som skulle tyda på att det tagit sig, som alla andra gånger innan. Fast denna gången är det annorlunda, denna gången är mycket mer känslosam och jobbig. För min BIM är på samma dag som vi skulle haft BF. Hur ironiskt är inte det? Som tur är jag ledig den dagen, så kan stänga in mig och deppa sönder.
Inget hört från Sahlgrenska ännu, är väldigt lång tid nu, ser vad andra skriver, så räknar med tidigast till Maj att vi får komma dit.


Snälla, låt denna månaden gå fort!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar