söndag 25 januari 2015

Nu kan vi se framåt igen

Dagen vi fasat över är slut! Igår 24 Januari, var den fruktade dagen. Dagen då vi skulle ha haft BF, men som inte blev. "Lilla stjärna utan namn"
Natten till lördagen var hemsk, vi bägge grät när vi lade oss för att sova, det är ofta då tankarna kan smyga sig på. Ingenting av detta är rättvist, hur kan det vara? Snart gått 2 år vi försökt och inte kommit någonvart.
Fast nu när datumet har passerat, kan vi nog försöka se lättare framåt iallafall.

I fredags kom ett tjockt kuvert hem från Sahlgrenska med information och papper att fylla i om oss, som ska lämnas in. Vi ska dit nu på onsdag och få reda på vilken av grupperna vi hamnar i. nervöst och spännande. Jag är inställd på viktgruppen, bättre tror jag att förbereda sig för det. Skulle det bli IVF-gruppen, så blir det ju en rolig överraskning och isåfall så kommer vi få börja så snart som möjligt, beroende på min cykel. Nu fick jag dock mensen i fredags, så dröjer lite nu då, fast då kan man ju hinna ställa in sig mer på det som ska komma. jaja...oavsett vilken grupp, så är det ju bra ändamål iallafall. Dock får jag se hur bra jag klarar viktgruppen, blir en utmaning verligen.
Dock är det ju rätt årstid för det iallafall, för jul/nyår har passerat och jag hinner klart det innan sommaren kommer.  Värt att prova iallafall, går att hoppa av ifall jag behöver det.

Kommer bli svårt fokusera på jobbet på måndag och tisdag, bara gå och förbereda sig för onsdagen, vi ska dit först på em, men D såg till så han bara jobbar tidig fm och jag hade bara möte den dagen, så gick att få ledigt. Jag är ledig dagen efter också, så det är  ju skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar