tisdag 19 maj 2015

Går som planerat

Idag ringde min BM på Sahlgrenska och sa att mitt blodprov visade bra med nedregleringen med sprayen. Så nu minskar jag ner dosen och ska även börja ta tabletten Progynon 3 gånger per dag, med start imorgon.

Hon bokade även in mig för vul nästa fredag, var en jobbdag, så måste ta ledigt då det tar en halv dag fram och tillbaka.
visar det bra så blir det att börja med lutinus igen. Det ska jag isåfall fortsätta ta ifall jag plusar och ända till 1a tidiga vul! Jag som tyckte det var så jobbigt och kletigt att använda det. Fast vad gör man inte. Om det nu går bra, så väntar insättning om 2 veckor, spännande!

I Helgen var vi på minisemester med massa roliga aktiviteter, underbart komma bort och jag tänkte ingenting på detta, förutom när jag tog medicinen. Överlag tänker jag mindre på det. Kanske självbevarelsedrift, så jag ska orka eller för att jag börjar infinna mig att det kanske aldrig kommer bli något...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar