måndag 7 september 2015

Ett steg närmare

När BM ringde denna gång, var det med gladare besked och nu var värdet bra. Så jag har nu minskat ner sprayandet och tar även östrogentabletter 3 ggr/dag och hoppas på att det ska bli gästvänligt i min livmoder. Nästa måndag ska jag in på VUL och se hur det verkar. Förra gången räckte inte det, så fick även östrogenplåster och yttligare ett VUL. Hoppas nu att det ser bättre ut och det snabbare kan bli insättning. Vi borde hinna göra det nu i September. Blir mer spännande ju närmare man kommer en ny insättning. Efter varje misslyckande, är det väldigt jobbigt och svårt att se framåt.
Tur man lyckas ställa om sig och kan ladda inför ett nytt. 3e gången jag kommer få ett litet embryo i mig nu, bara hoppas det blir 3e gången gillt!!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas också på tredje gången gilt för er :). Kram Chasingdreams

    SvaraRadera