måndag 17 november 2014

Aldrig att man får vara glad länge

Kom hem idag efter en härlig weekendresa ihop med en underbar vän. Vi har haft så kul och varit på musikal,shoppat, ätit gott och sett på bio. Vill ni se en snyftig tjejfilm, så rekommendrar jag "Love, Rosie".  Detta gav mig så mycket kraft och jag mådde bra och tror att vi bägge kände att vi fick ut mycket av dessa dagar. Önskar bara vi kunde bott närmare varandra och setts mer, men vet hon finns nära mig ändå.

Min "kära" mens kom nu i helgen också, så väntar nu på datum, för att få göra min spolning, sen släpper vi allt räknade och planerande för ett tag, och lever med hoppet att vi kan få lyckas snart. I annat fall, så har vi IVF som väntar nästa år.

Men som sagt, kom hem idag, hann inte ens vara hemma en timme, så hörde D´s lillasyster av sig och berättade att hon är GRAVID!!! oplanerat och med en hon inte träffar längre...jaha....vad säger man. Hon frågar om råd och jag känner att att jag vill hoppa ut genom fönstret och strypa mig själv. fy fan, hur är livet funtat egentligen???? Att såna som inte vill eller planerar blir, men vi som försökt såhär länge nu inte lyckas. Så där sjönk jag ner till botten igen, jag och min elaka hemska mens, som enda sällskap, suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar