fredag 3 april 2015

Vi har förlorat klumpen

Idag kom mensen, som ett elakt hån. Jag var inställd på det och kände tydligen min kropp rätt att det inget blev. Våran lilla klump orkade inte växa mer. Nu får vi hoppas på dem 5 i frysen. Börjar behandlingen efter nästa mens, så i slutet av maj borde det isåfall bli dags för FET.

Vi har rest bort idag och bor på hotell och vandrar längs havet. Sen ikväll blir det middag och spa. Tycker vi kan unna oss det och rå om varandra. Fly vardagen för en stund.

Tack alla ni som läser och lämnat stöttande kommentarer. Hoppas ni alla får en fin påsk och gott väder.

4 kommentarer:

  1. Nej vad tråkigt. Jag skickar en stor styrkekram!!!

    SvaraRadera
  2. Åååh nej, :-( Jag som höll tummar och tår så hårt för er. Skickar massor med kramar <3 /Tina

    SvaraRadera
  3. Helt rätt att unna sig och rå om varandra vid sådana tunga tillfällen. Det ger förhoppningsvis lite hopp, mod och styrka inför nästa försök. Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Åh jag vet så hur det känns. Jag känner ju lika dant. Min klump klarade sig inte heller. Men du har ju frysen. Det finns nog någon snöflinga som klarar sig. Kram

    SvaraRadera