onsdag 1 april 2015

Ruvardag 11

Här sitter jag i ovisshetens land. Måste säga att ruvningstiden har varit det jobbigaste hittils. Sprutor och spray är ju ingenting jämfört med hur dessa dagar har sniglat sig fram och inte veta om det tagit sig eller ej.

Ingen mens/blödning i sikte än iallafall. Gällande möjliga symtom, så har jag haft sura uppstötningar på kvällarna, men idag har det även varit på dagen och lite illamående, nästan som det sitter en klump i halsen, yr imellanåt och spänd mage. Så varit lite jobbigt att jobba idag. Tyvärr kan det även bara vara biverkningar från lutinusen, så det ger inte mycket hopp.

Fick lägga mig och sova när jag kom hem och D fixade hämtmat, efter det kändes det bättre. Jag har dock inga planer på att testa något mer innan helgen. Antingen kommer mensen före eller så får jag se vad nästa test visar. Ordentligt svar får jag på onsdag, då min BM kommer ringa och berätta vad blodprovet visar.
Jag är inställd på det värsta, var ju som sagt inte ens en skymt till streck i måndags och idag såg jag en annans test som hade ett fint streck från samma ruvardag.

Jag dubbelkollade med min BM iallafall och vi har 5 st i frysen som väntar på oss. Kanske är det en av dem som kan ge oss lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar