måndag 27 april 2015

Nya tag, ny chans

"När man vill ha barn, spelar inget annat roll" Så sa en kvinna på tv precis. Lite så är det, man bär med sig detta hela tiden och livet hamnar i paus-stadie. Svårt att tänka hur man ska agera vidare med annat.


Idag var jag och hämtade ut dem nya medicinerna, blev en hel drös, dock så hittade dem inte proveran, som det stod att det skulle finnas inne, så jag måste dit imorgon igen, suck! Är ju den jag ska ta först med, så måste ju ha den. Har inte kommit iväg tidigare och hämtat, så blir lite tight med tid. Jag ska börja med att ta den nu på Torsdag. Hoppas det inte blir några större biverkningar denna gång heller. Nu ska vi samla kraft och ork att ta oss igenom detta försöket, och våga tro att det kan få bli våran tur!

Som skönt är så har jag mycket annat att tänka på nu. Säsongen för hundutställningar börjar nu och jag ska ge mig ut med min yngsta, så det ska bli spännande. Vi har ett stort jubileum i rasklubben med, så det ska bli roligt att träffa mycket folk och se på fina hundar. Vi kommer sova i en stuga där i 2 nätter och ha fullt upp med aktiviteter. Veckorna går fort nu med, vi har tidig semester i år, så inte många veckor kvar. Då kommer vi även veta om det det tagit sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar