torsdag 10 juli 2014

Semester!

Idag kl: 15:00 stämplade jag ut, nu är det SEMESTER!! =)   Såå underbart skönt det ska bli, hoppas jag verkligen kan koppla av i några veckor.
Jag ringde sjukhuset igår, men min läkare har semester till slutet av Augusti, typiskt. Jag fick iallafall en telefontid med honom då, se vad nästa steg ska bli.

Så med det sagt, tar jag semester från jobbet, barnverkstaden och lämnar all planering och jobbig cykel-väntan för ett tag. Vi får helt enkelt bara se till att njuta av den fantastiska svenska sommaren och allt vad den har att erbjuda. Ladda batterierna och sen ta nya tag och kämpa för att få en liten ihop.

Ha en skön sommar alla ni som läser i min blogg och tack för ni tittar in. :)
Kommer fortsätta att skriva här, men blir nog mer sällan nu i några veckor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar