onsdag 23 juli 2014

Horoskop

Jag har alltid gillat att läsa horoskop, något jag fått från min mamma tror jag. Sen är det såklart man får ta det med en liten nypa salt. Fast ibland talar det väldigt till en. Som idag när jag läste mitt tecken för ett tag framöver...

Håll ut
Saturnus läge anger att det nu är av stor vikt att odla tålamod och uthållighet. Du finner det du söker, men det tar mer tid än väntat. Vägarna till målen är inte särskilt raka...

fokusera på: inre styrka



Kändes ganska passande va? Vägarna är fruktansvärt krokiga och det har tagit väldigt lång tid detta...och fortsätter att göra. Jag behöver lugn och ro och få må bättre i både kropp och själ. Känner att båda delar har fått ta mycket stryk. Hur ska man lyckas vända denna onda cirkel? När ska jag få må bra och få harmoni i kroppen och lyckas bli gravid och allt får gå bra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar