tisdag 22 juli 2014

Varit på resa

Jag och D åkte iväg på en liten resa själva och det gjorde verkligen gott. Vi badade, åt och drack gott och njöt av det fantastiska vädret. Kunde faktiskt koppla bort allt det jobbiga. Var bara nån enstaka gång när man såg några med en liten bebis, som jag undrade om vi kommer få uppleva det ihop. Men större delen av resan så kunde jag stänga bort allt. Jättehärligt och behövligt.

Märker hur gott det gör för oss båda att vara lediga och ta dagen som vi känner för. I dag blir det lugnt, vi slappar här hemma, sen blir det iväg igen och bo hos några vänner i deras stuga och ha det gött. Hoppas vi kan ladda upp batterierna rejält och sen vara redo för nästa kamp.
Jag har inte ännu fått någon mens efter mitt ma, skulle inte förvåna mig om den kommer lagom till en resa vi ska göra med barnen och några vänner om 2 veckor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar