fredag 30 oktober 2015

Tiden står still

Jag mår fruktansvärt dåligt psykiskt! Detta är inte kul. Att inte veta säkert. Inte våga tro. Detta har ju varit helt galet. Sover dåligt och grubblar mycket. Försöker känna efter med symtom, men är inga stora saker, som trötthet, illamående, ömma bröst eller så. Blir yr ibland, lite gasig och väldigt sug efter apelsinjuice och klementiner. Behöver ju dock inte mena nåt. Kom lite blod igår och trådaktigt...men inget mer sen. Har inte ont.

Kan bara vänta och se.. Olidligt. Känns som en evighet till på tisdag. Rädd att det inte ser bra ut... Rädd för att se D bli förstörd, för 3e gången denna omgång.
Om det skulle visa bra...då kommer jag ändå ha svårt att kunna slappna av. Undrar om jag isåfall inte får komma tillbaka. Brukar bara vara ett vul vid plus, sen är det vanliga mvc som gäller. Jag kommer inte palla att vänta till rul isåfall.
Har den privata gyn i grannstaden, där jag gick när jag fick pergotime. Får se om jag kan få tid runt v.12 -13 isåfall.

Ibland går dagarna fruktansvärt långsamt...

1 kommentar:

  1. Tänker på dig och väntar med spänning på fortsättningen... Tror verkligen på positiv utgång nu!

    SvaraRadera