måndag 19 oktober 2015

Är nog över

Första dagarna efter beskedet, så funderade jag mycket och läste runt på nätet. Hjärtat vill leva på hoppet, men hjärnan vet bättre. Med tanke på alla symtom som försvann och jag nu kännt mig som vanligt. Är lika bra att inse fakta, jag kan ju min kropp.

Jag har varit dunderförskyld i en vecka, så inte orkat bry mig så mycket. Men i helgen som var, kom lite duttar av gammalt blod. Nu ikväll kom det färskt blod...
Intim-varning, hoppa till nästa ifall du är känslig!
När jag senare ikväll skulle resa mig från soffan, kändes det fuktigt. Gick till toaletten och såg att det blött igenom binda och trosor. Satte mig på toaletten. Forsatte droppa blod...sen plopp...kom det en slags blodig klump, då kändes det verkligen som det satte punkt på det hela. Toavattnet är helt knallrött, så fick bli flera bindor på.
 Är såklart själv hemma också, då D är bortrest. Hoppas det inte blir värre! Har inget ont i magen så.

Känner mig mest irriterad att det blev så utdraget... Vill ha det över. Som det ser ut nu, lär vi inte hinna med ett till försök i år..suck!
Får ta och ringa SU imorgon, se om det är nödvändigt med ett UL nästa vecka.
Nu blir det inskrivet i min journal iallafall. 2 gånger på 2,5 år har vi blivit gravida, men bägge gånger har det gått dåligt, vad säger man...  :/
Inte mycket positivt i denna blogg, men är ett sätt för mig att få ut lite av allt det jag grubblar på!
Hoppas det går bättre för er medsystrar där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar