tisdag 9 juni 2015

Nu ruvar jag en snöboll

Det var en nervös förmiddag. Rädd att dem skulle ringa och berätta att ingen klarat upptiningen. Klockan 11:50 ringde det och jag fick panik, men var bara min mamma.

Vi var framme i god tid och satt ute i solen och värmen, som äntligen kommit och åt glass. Fryst tema idag. ;)

När vi blev inkallade, så fick jag svira om till dem snygga sjukhuskläderna och vi gick sen in i salen. Embryologen berättade att den första dem tinade upp klarade sig! :)
Dock hade den förlorat en cell, så var nu 3-cellig. Blev lite nojig över det. Fast hon sa det inte gjorde något. Jag googlade runt efteråt och läste om flera där det gått bra ändå.

Själva ingreppet gick fort och nu har jag vår fina snöboll i mig. Hoppas nu allt går bra. Långsamma dagar väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar