onsdag 17 juni 2015

Ruvardag 8

Blir tyvärr inte så mycket hoppfulla inlägg från mig nu. Idag har det fortsatt både på trosskyddet, när jag torkar mig och på pinnen för vaggisarna. Det är som en ljusrosa flytning. Har även småont i magen och höfterna idag med. Har läst runt lite och sett många berätta att det kan bero på vaggisarna och progesteron som jag tar, det gör slemhinnan skör. Fast det känns ändå inte betryggande. Har dålig känsla och har den där tomma känslan, som jag haft flera gånger förut. Är så tufft att se hur ledsen D blir varje gång, han vill tänka positivt att det ska gå.
Är för tidigt att testa med, så bara att lida igenom dessa dagar som är kvar. Verkar bli en lagom rolig midsommar att fira, precis som vid påsk.
Det kommer isåfall inte bli ett nytt FET förrän efter sommaren, så kanske insättning i September.
Tiden bara springer iväg från oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar