måndag 22 juni 2015

Planering inför hösten

Idag ringde jag Sahlgrenska, för att ge det tråkiga beskedet. Fick vänta länge i kö i telefon, sen när hon väl svarade så pratade hon långsamt och skrev ännu mer sakta på datorn, så förstår att det tog tid innan det blev min tur. ;)
Iallafall så beklagade hon att det inte hade gått och jag fick en ny planering för hösten. Verkade som dem har fullbokat, för hon såg ingen ledig tid för planerad FET innan vecka 37, så då hoppas vi på att det blir då och allt går bra!
I Augusti kommer jag börja med all medicin och hormoner igen, så blir lite semester även från det nu. Kan säkert vara skönt för kropp och själ att slippa tänka på det i några veckor. Samla nya krafter och bygga upp hoppet igen. Känns som jag tappar mer och mer av hoppet för varje månad som går och alla misslyckanden som dem för med sig. Tar sån extratid när jag måste göra stimulerat med. Blir i snitt bara 2 försök per termin, det blir inte mycket på 1 år och då är det inte ens stor chans att det lyckas. Härliga odds vi har med oss...icke.

Nåja, som jag sagt innan kommer jag ligga lågt här nu i några veckor, men sen kör vi på igen och hoppas att hösten medför sig lycka och tur för oss!

4 kommentarer:

  1. Många kramar till dig <3 Så ledsen att det inte fungerade..
    Jobbigt med så lång väntan.. Hoppas ni får en skön sommar och kan ladda om batterierna ordentligt. KRam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Är så glad för din skull och följer dig vidare på bloggen. :)

      Radera
  2. Åh tråkigt. Jag fick ont lång kö när jag ringde i onsdags. Missade att få tag på dom i tisdags. Fick min planering inför hösten med. Vilka datum fick du? Mvh fruJ3nny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag börjar spraya 7/8 och ska lämna blodprov 24/8. Sen tänkt FET v.37. Hoppas det blir vår tur nu. :)

      Radera