fredag 12 juni 2015

Ruvardag 3

Nu har jag börjat min semester!! Helt underbart, blå himmel och varmt skönt väder! Vilken superstart. Sa hej då till arbetskamraterna och köpte mig en glass på vägen hem. Vissa stunder känns allt helt perfekt!

På ett sätt vill jag att tiden ska gå fort, så jag kan ta ett test. Fast samtidigt vill jag ju att dagarna ska vara långa och gå långsamt, då jag inte vill att semestern ska försvinna för snabbt förbi.
Jag mår för övrigt bra, hade lite ont i magen på kvällen efter insättningen, men gick över sen.
Annars är det såklart lite jobbigt med lutinus, kladdigt och blir så instängt att behöva ha trosskydd hela tiden, men vad gör man inte. Så störigt att ens behandling kan ge samma symtom som att man är gravid, så ingen idé att känna efter något. Om allt går som det ska, bör ju våran lilla snöboll fästa sig i helgen. Åhhh hoppas hoppas nu!! Skulle det inte gå vägen, så kan vi deppa i några dagar, sen ska vi iväg på en rolig resa, så blir skönt att komma hemifrån och skingra tankarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar