måndag 15 juni 2015

Ruvardag 6

Nu borde snöbollen hittat sitt ställe och börjat bädda in sig i livmodern. Måtte det vara så.
Igår kände jag mig svullen i magen, små pirrningar nertill och halsbränna, Lutinusen gör även att det imellanåt svir lite där nere och blir hård i magen. Sen som jag nämnt innan med allt kladd, som gör mig galen. Inte lätt att ha det luftigt nertill heller med trosskydd hela tiden, suck.

Jag känner mig annars helt kall och känslolös, vågar inte hoppas för mycket, vet att jag kommer bli så himla besviken och ledsen om det inte tar sig nu heller. Hur kan det vara så himla svårt? Om 8 dagar är det TD, undrar om jag kan hålla mig till dess. 
Får försöka att njuta av min semester också, men detta kommer ju hela tiden i tankarna. Första jag tänker på och sista innan jag somnar.

Idag fick även prinsessan Madde sitt 2a barn. Hon har hunnit få två barn nu under tiden vi försökt. Lagom rättvist. Tror dock inte deras äktenskap kommer hålla. Han känns inte pålitlig och med två barn så tätt... Jag är inte bitter. ;)


Till något roligare, en jag har följts åt med i några veckor nu och går på Sahlgrenska med har fått ett plus, Grattis "Lilla Jag", underbart för er och hoppas jag också får ett plus om några dagar. :)


1 kommentar:

  1. Hoppas att det blir ett plus för dig med! Då ligger vi bara ett par dagar ifrån varandra!

    SvaraRadera