tisdag 3 juni 2014

Äntligen ringde gyn!

Min gynekolog på den privata skulle ringa vid 8:30, den tiden kom och gick....satt och väntade frustrerad på att mobilen skulle ringa. Lite efter 9 ringde hon och bad om ursäkt för hon ringde så sent, hade haft mycket att göra. Jag berättade att jag är gravid och hon sa grattis! :)  Hon sa att jag högst kan vara i v.8. Jag berättade om önskan för VUL, hon sa att hon är fullbokad till Augusti, det knöt sig i magen på mig...neeej...tänkte jag. Men så sa hon att jag har ju även lunch, men om du kan komma imorgon vid 9:00, så går det bra. Då har jag egentligen rast/frukost, men detta går ju fort, sa hon. Gissa att jag blev såå glad, sa att jag absolut kunde då. Så imorgon gäller det, spännande!! Hon sa även att om jag bara hade gått ett kort tid, hade det inte varit någon ide, men nu borde det ju kunna ses. Jag gissar på v-6-7 något sånt. Blir svårt att sova i natt, hoppas hoppas det visar på en liten, som mår bra!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar