söndag 21 september 2014

Kuren klar nu

Idag tog jag sista tabletten och har ännu inte haft några biverkningar denna gången heller. Jätteskönt, men hoppas det ändå ger effekt, så jag får äl om några dagar. :)
Nu är det som bäst, när man lever på hoppet och får mysa en massa, får hoppas D är på hugget med, hehe.

Jag har fått en ny stor garderob, så nu i helgen har jag rensat och fixat med kläder. Blev väldigt nöjd faktiskt. Bra också, för då får man tänka på annat, det behövs imellanåt. Blir kort jobbvecka som kommer och sen fyller min dotter 10 år!! Helt otroligt att för 10 år sedan var jag höggravid, då funkade det, men nu när man vill igen, så ingenting....suck. Hur kan kroppen förändras så och bara lägga av? Det är en väldigt frustrerande tanke, som säkert ni andra som kämpar på för att få syskon förstår.

Snälla, snälla låt det funka denna gången och få gå bra, tycker verkligen det är våran tur nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar