måndag 15 september 2014

Spolning dröjer

Vad allt ska vara bökigt att få till. Ringde gyn på landstinget idag, för att boka tid för min spolning, som läkaren hade sagt jag skulle göra. Då sa hon att dem bara hade vissa tider för det, och min cykel inte passade in, då dem gör det mellan dag 7-12 och den tiden dem hade var för långt in i min cykel. Öh jaha??  Tänk om deras tider aldrig passar in till min cykel? Borde det inte vara tvärtom att dem anpassar det efter min?  Hmm, hade säkert inte varit så omständigt hos den privata, men hon ville avvakta med spolning än så länge. Borde ju inte vara helt stopp heller, då vi ändå lyckades en gång...

Så jag skulle ringa nästa månad igen, men hoppas jag slipper det och får plusa!  Ska börja min 2a kur med pergotime på onsdag. Då kör vi på igen....vem sa att det var roligt att göra barn? blää!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar