måndag 29 september 2014

Dags att vänta på BIM

Börjar bli så tröttsamt med planerat mys och väntan på äl, väntan på BIM.
Jag har iallafall haft tur med pergotime, just att jag inga biverkningar har fått, känner tydligt av när äl är och har fått ner cykeln inom normal längd. Nu väntar jag bara på gå i mål och få ett fint plus! Om cykeln nu håller sig som sist, så är BIM i mitten av Oktober, evighet dit. Är så jobbigt på alla sätt varje gång mensen kommer, men ska försöka vara hoppfull, måste väl gå nån gång??

Om jag har rätt, så kändes det som äl var i lördags kväll, var på kvällen sist med och då gjorde dem ju blodprov som bekräftade det. Hittade ett oanvänt äl-sticka när jag städade i en låda, jättelängesen jag använde det. Tog det och testade för skoj skull nu i helgen, blev 2 starka streck, så hoppas det är en riktig äl nu, är alltid lite skeptisk, då såna tester kan lura oss med PCO.

Det är mycket spännande i dem trådar jag är med, där andra kämpar också. Många använder nu pergotime eller är i gång med IVF, verkligen spännande att följa alla. Nu måste det väl bli plus för oss tycker jag!

Håll tummarna nu är ni snälla, så håller jag tillbaka till er. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar