fredag 17 oktober 2014

3e gången gillt?

Vad tror ni? Ska jag våga hoppas på 3e gången gillt med pergotime? Dem flesta som tar detta lyckas ju inom 3 försök. Eller ska vi återigen bli en av dem få procent som inte lyckas? Hur gör man för att behålla positiva tankar och våga tro att det kommer att fungera denna gången? Samtidigt är jag skeptisk, varför skulle vi lyckas denna gången? Fast varför inte, har samtidigt läst flera som lyckats på 3e gången. Så bara att hoppa upp i karusellen till en ny månad och försöka igen, för det har vi ju inte gjort nu ett X antal gånger, suck.

Imorgon tar jag min första tablett på 3e kuren, sen är det bara att försöka se framåt och se vad som händer. I annat fall väntar spolning och samtal med läkaren och se vad hon har i planerna.

Håll tummarna för oss är ni snälla, så håller jag dem tillbaka. Vi är många som kämpat länge ihop nu, måste väl vara våran tur nån gång? Vi är ju faktiskt inte själva om detta, även om det ibland känns så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar