torsdag 9 oktober 2014

Ösregn ute

Det verkligen ösregnar ute, hösten är ordentligt kommen. Det regnar inombords hos mig med. Insett att det inte tog sig denna gången heller. Ändå var det en bra äl och förutsättningarna var väldigt lovande. Ändå får jag nu inse att det inte blev något. Kanske var det ett för dåligt ägg som släppte, det är ju nackdelen med pergotime, gör ju att ägg släpper, men behöver ju inte vara ett guldägg. Mensen har inte kommit igång än, men jag känner av i magen att det är på gång. Kommer väl till helgen när jag är på jobbet, som sist.  Var så ledsen nu på morgonen och smsade med D, som är på jobbet. Han skrev så fint tilbaka och tröstade mig.

Vet inte hur många gånger jag skrivit det här på bloggen vid det här laget, men att det ska vara så förbannat svårt!! Kan vi aldrig få lyckas? Börjar ju bli skrattretande, är det här ett sjukt biologiskt skämt från min kropp??? Har bäddat ner mig i soffan, ser på serier, äter godis(som jag inte borde) och gråter en skvätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar