fredag 3 oktober 2014

Vart är hoppet?

I dag såg jag att flera har plusat i en tråd jag följer, för oss som tar pergotime. Det ger hopp till oss andra. Kommer jag också få vara en av dem som lyckas tro? Men som jag läste i en annan blogg, målet är inte att bli gravid, målet är att få ett barn! Väldig skillnad, så mycket kan gå fel på vägen. Det har ju vi tyvärr fått uppleva, så man är nervös och rädd för hur det kommer att gå.

Är på dag 21 idag, men känner inte av någonting, tidigt ännu, men känner mig inte hoppfull. Lika bra att ställa in mig på det värsta. Tog ändå och beställde nya grav-tester, så jag har det hemma. Bara dem inte får ligga och damma i en låda i flera månader.  Vissa dagar känner man sig väldigt nere, idag är en sån dag. Fast solen skiner och jag är ledig, suck.  D ska på afterwork ikväll, så blir en långdag själv.  Imorgon kommer några vänner förbi med sina barn, blir skoj att ses och prata massa strunt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar