måndag 26 maj 2014

47 dagar

Är det nu sen jag hade mens sist. Inga känningar att den är på ingång heller. Varför har min kropp blivit såhär knäpp? Innan vi började försöka så var den regelbunden på 30 dagar. Som jag nämnt innan så är den nu mellan 40-52 dagar lång. Känns inte direkt normalt. Kommer bara kännas depp när den väl kommer och veta att det ändå inte kan bli någon pergotime ännu. Har inget hört från GYN på landstinget heller. Bara helt utlämnad med massa jobbiga besked utan någon plan. Känns väldigt dåligt skött. Så det enda jag går och väntar på nu är dem nya provtagningarna i Juni och sen vänta och hoppas på att dem visar bra, så jag i bästa fall kan börja med pergotime nästa månad. Men tänk om det dröjer? Kanske inte kommer kunna börja förrän tidigast till hösten?? Tänk om jag inte lyckas bli gravid detta året heller? Bara tanken gör mig illamående och ledsen. Måtte det inte bli så. :(

Jag hatar att ha det såhär....varför msåte det bara såhär svårt? Nyss så råkade jag på något sätt slå i foten jätteilla i sängen, gjorde såå ont, så nu har jag den i högläge, värker fortfarande. Tur jag är ledig idag. Har fått inse att min hund inte är dräktig heller, anat att det varit så, men tyvärr ser det inte annat ut. Så nu får jag och hunden gå ofertila ihop. Smittar det tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar