torsdag 29 maj 2014

Tick tack, tick tack

Börjar bli frustrerande detta.... 50 dagar sen mens. Är ju nästan 2 cykler tidsmässigt. Blir betydligt färre chanser per år, sen att inga ägg släpper heller, då borde chansen vara typ, noll? Eller ska jag ta i lite, 3 försök kanske på 1 år? Känner mig som en tjötmaja, men jag kan verkligen inte förstå att kroppen kan bli såhär? När jag ändå lyckats innan. :(
Månaderna går... Nu är det bara 9 försök kvar, 9 st kvar att hinna få ett barn 2015!! Just nu känner jag mig väldigt pessimistisk. Tänk om vi inte kommer lyckas och bli gravida alls på den tiden. Jag får nästan panik av bara tanken. Jag skulle ju ha fått NUUUU.... iallafall vara höggravid, men inte ens en jävla normal mens får jag. Inget litet perfekt guldägg som släpper. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar