lördag 24 maj 2014

Drömmar

I natt drömde jag att det blev ett plus när jag tog ett gravtest, kommer ihåg att vi blev så glada, men ändå skulle ta ett nytt test dagen efter. Efter en stund vaknade jag och insåg att det bara var en dröm. Kändes så verkligt och kommer ihåg den lyckliga känslan jag hade. Kan det inte få bli en sanndröm???
Ingen mens har kommit ännu, är nu 45 dagar sen jag hade den sist. Känner inget på gång, men inte heller att det skulle vara något positivt. :(   Så tröttsamt det är att ha en kropp, som inte vill fungera. För 1 år sen var jag bergsäker att jag vid det här laget skulle sitta med en liten nyfödd, eller vara höggravid, men jag är inte ens gravid, har inte fått ett enda plus på detta året. :(

Idag är det även ofrivilliga barnlösas dag, som jag även nämnde igår. Mina tankar går till alla där ute som kämpar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar