onsdag 20 augusti 2014

Första jobbdagen

Efter semestern gick bra. Vad snabbt man kommer in i det igen. I kväll är det jobbfest, vi ska fira några som fyllt jämnt, blir nog skoj. I går hittade jag även min cykel, som någon idiot hade snott!!! att folk inte kan låta bli andras saker. Så plötsligt händer det, helt otroligt jag hittade den, yes! Behöver den till jobbet, så skönt jag inte behövde köpa en ny.

I dag tog jag även min sista tablett av pergotime för första kuren. Har inte fått några biverkningar, jätteskönt, men samtidigt blir jag orolig att det kanske inte gett nån effekt. Bara vänta och se nu inför äl. Den brukar komma 4 -10 dagar efter avslutad kur, hoppas, hoppas det ska hjälpa till nu och att vi kan få lyckas. håll tummarna är ni snälla. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar