måndag 18 augusti 2014

Lugnt i stugan

Tredje dagen med pergotime och inga jobbiga biverkningar än iallafall. Fick lite ont i magen vid lunch idag, men gick över efter jag tagit alvedon. Om det sen hörde till detta vet jag inte. Men är tacksam för varje dag som jag mår som vanligt. På onsdag börjar jag jobba igen, det känns väldigt vemodigt. Upp tidigt igen och slita... jag är ingen morgonmänniska, så får se hur sliten jag blir efter första dagen.

Ska iväg och para min fodertik nu i veckan också, hon gick ju tom sist. Hur ironiskt är inte det då? Alla gånger innan så har mina tikar blivit dräktiga, men inte nu. Ändå hade vi kollat så hon hade äl och det blev bra parningar osv, men men....måste vara något i vattnet då? eller smittar det tro? skämtosido.

Jag har iallafall kommit igång bra med kosten och idag var jag på gymmet, efter lång tids frånvaro. Nu finns ingen återvändo, bara kämpa på antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar