söndag 31 augusti 2014

ÄL eller inte

I morgon ska jag in och lämna blodprov, för att se om jag haft ÄL. Tycker mig att jag kände av det i Torsdags. Ska bli intressant att se om jag hade rätt, eller bara blev lurad. Det som är det jobbiga med PCO, det kan verka som man får det, men sen inte ha varit det iallafall.

Dock är mina förväntningar denna gång, nästan lika mycket med 0. Av olika anledningar, så känns det som hoppet inte är med mig tyvärr. Känns jättetungt och jag är riktigt deppig över det. Känner mig maktlös och är så svårt att finna styrkan att orka vidare. Tiden går så fruktansvärt sakta hela tiden, samtidigt som månaderna rusar iväg och jag får panik att vi försökt så länge och inte ens är gravida ännu....blää alltså, så trött på detta, inget känns roligt just nu. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar