måndag 2 mars 2015

Blodprov skickat

Idag var jag på min VC och tog blodprov, fick sitta och vänta tills det sen var klart med centrifugeringen. tog väl totalt 20 minuter. Sen lade jag det på brevlådan, första gången jag gått runt med mitt egna blod i väskan. Bara hoppas nu det kommer fram ordentligt. Imorgon eftermiddag kommer min BM ringa med hur provet visar och om jag kan börja med sprutorna! så håll tummarna nu att nedregleringen har gått som planerat. Uch, all denna väntan hela tiden. Jag jobbar imorgon em/kväll också, så får ta samtalet när jag är på jobbet. Om 2 veckor är det alltså tänkt för mitt ÄP, både nervöst och spännande allting. Om allt vill sig väl, så kanske jag får bli ruvare denna månad!

Lustigt med denna månaden, hade det tagit sig på vårat 1a försök, så hade vi haft en 1-åring nu. Ser andra som började ungefär samtidigt, som det gick normalt för och dem har småttingar hemma, här sitter jag kvar och är inte ens gravid. Men måtte det få bli våran tur nu!! Tar det sig nu, så blir det en väldigt fin julklapp vi får i December! Men vågar inget hoppas eller tro, har blivit besviken och ledsen så många gånger nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar