tisdag 4 mars 2014

Fettisdagen

I dag blev det att gå till favorit-konditoriet efter jobbet och köpa med semlor hem. Dock föredrar jag dem med vanilj i. Egentligen borde jag låta bli, skulle verkligen behöva gå ner några kg och få bättre kondis. Men jag har så otroligt dålig disciplin och är en sockerråtta. Men med allt jag läst om pcos och att intag av mycket socker och kolhydrater kan hämma ägglossningen, så borde jag ju verkligen göra allt jag kan för att förbättra chanserna och även min hälsa. Men det är lättare sagt än gjort tyvärr.

Suck och överallt ser man reklamer för graviditetstest, stora magar, små nyfödda. Tv, tidningar, på forumet familjeliv osv. Som man inte funderar på det tillräckligt mycket som det redan är. Men vad är en bal på slottet?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar