söndag 9 mars 2014

Sista försöket för 2014

Nu står vi här och äl-veckan är på ingång.(om jag nu ens får riktig äl) Det är sista försöket för att få ett barn 2014!!! Va, näää?!  Dessa månaders försök som gått och ingenting har hänt. Jag blir så ledsen och tung inombords när jag tänker på det. Hade aldrig kunnat gissa detta. Hoppas sååå att det kan få ta sig nu och allt går bra. Men samtidigt känner jag mig så pessimistisk och tänker att varför skulle det plötsligt ta sig nu när det inte gjort det en enda gång innan för oss. Men vi ska försöka iallafall och våga ha en liiten tro längst inombords att det kan ju faktiskt ske. I annat fall så ska vi till GYN om 2, 5 vecka. Börjar bli lite nervös inför det. Är inte en favoritsyssla att gå på såna undersökningar och berätta om sitt mest intima i livet.

I helgen var vi iallafall iväg till storstan. Hade det jätteroligt med vänner, show, middag och mysig hotellnatt. Vädret var strålande med blå himmel och sol, kändes verkligen som våren är på ingång, det gör gott i själen. Delade även hotell med en svensk kändis som vi stötte på i hotellet, var ju lite skoj. Gör gott att ladda batterierna och inse hur bra vi har det tillsammans. Ger oss mer kraft att kämpa för det vi bägge längtar efter så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar