måndag 7 april 2014

Bra nyheter!

I dag låg det 2 st brev i brevlådan, det var från sjukhuset! Nervöst så öppnade jag dem innan D kom hem, kunde ju inte hålla mig. Han har bra simmare!!!! såååå skönt, varit nervöst. Vad fort vi fick tillbaka svaren, vi har verkligen en effektiv läkare som dragit igång allt så snabbt. Bådas infektionsprover var bra och mina hormoner. Dock var mina för sköldkörteln lite låga, så han har skickat remiss till medicin, för att kolla upp det mer. Jag tog prover för det i Januari, det visade inget alls. Så jag betvivlar att det är något som ställer till det. Men bra han är noggrann. Stod inget om en ny tid till GYN dock för att gå igenom hur vi ska gå tillväga härnäst, lite konstigt. Hoppas inte vi måste vänta tills jag varit på medicin, det kan ju dröja menar jag. I vilket fall känner jag mig väldigt hoppfull just nu. Jag har ju ändå fina ägg och har lyckats förr och han då med simmare som är godkända. Jag tror om jag kan få tabletter för att få igång ägglossningen ordentligt, så borde det finnas chans för oss att lyckas! Hoppas hoppas verkligen!!! Just nu känns det iallafall väldigt bra. Skönt det "bara" är mig det krånglar med, då ökar ju chanserna rejält för att han ska kunna få ett biologiskt barn, vill verkligen dela den gåvan med honom. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar