lördag 5 april 2014

Jobbiga frågor

Igår var var jag och D ute med min mamma och vänner på lite god mat och dryck, var jättetrevligt. Men senare på kvällen såg mamma lite lurig ut och frågade lite försiktigt, jag måste bara fråga, men har ni tänkt lite på om ni vill skaffa barn tillsammans osv.  Ni kan tro att det gjorde så ont inombords, om hon bara visste hur mycket vi försökt. Men vi pratade bort det och sa att vi får se, inte just nu iallafall för du kan ju se att hon dricker sa D. ;)   Men mamma sa iallafall att hon skulle tyckt det varit roligt och hon stöttar oss i vad vi än beslutar att göra. Hon är så go, jättesnäll, omtänksam min kära mamma. Jag var väldigt sugen på att berätta hur vi har det, men knep igen. Tar inte det nu iallafall, får kanske bli om det går längre tid och vi måste göra mer drastiska åtgärder.

Idag hade jag iallafall en mysdag i Göteborg med en underbar vän och min dotter, vi shoppade och åt god mat, men kunde inte låta bli att slänga blickar på alla dessa söta bebiskläder som finns. När ska det bli våran tur att få planera inför våran?

Sen har varken mens eller några provsvar kommit ännu, denna väntan heeeela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar