fredag 25 april 2014

Brev påväg!

Jag har inget hört mer om tid till provtagning på GYN eller hört något från det privata, där dem skulle se över hur mina tidigare provsvar verkar och om vi kunde börja med behandling redan nu. Kollat spänt i posten varje dag. Har försökt ringa den privata, men inte kommit fram. Så i morse så mailade jag dem för att fråga om våra journaler kommit fram och om gynekologen hunnit kolla över det. Hon skulle höra av sig efter det.

Så var jag i ett kort samtal för en stund sen och hör att ett sms kommer. Kollar jag efter att ha lagt på. Tror ni inte då att det var den privata som försökt ringa då!!!! Enda 5 minuterna jag var i samtal idag, just då ringde dem...åhhhhh, sååå typiskt. Dem ringde inte upp nån mer gång heller....jag fick ju spasmer här hemma....vad ville dem tro?!

Sen efter en stund, kom det ett mail istället från dem. Stod bara:
"Hej, journalerna har kommit och brev är på väg till er med post. Om det inte kommit innan helgen, så kommer det i början av nästa vecka"

Inget mer!!! Förstå att jag är gött frustrerad och nyfiken nu....vad står det i brevet??? Taskigt, kunde dem inte bara ringt upp igen och bara gett lite kortfattat. Nu måste jag vänta hela helgen.

Alternativen som kan finnas i brevet, enligt vad jag tror är:

* Vi anser att du kan börja din behandling redan nu, ring för att boka tid eller nåt liknande

eller

* Vi anser att vi bör vänta med att påbörja något tills du varit och gjort yttligare prover på medicin.

Hoppas på det första!!!  Jag vill ju veta NU!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar